Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-05-30T10:24:28Z-
dc.date.available2022-05-30T10:24:28Z-
dc.date.issued2022-05-18-
dc.identifier.citationСтеценко Н.М. Реалізація хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі: досвід зарубіжних закладів освіти. Перспективи та інновації науки. 2022. № 6(11). С.333-343uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14622-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1565uk_UA
dc.description.abstractДосвід розвитку освітньої галузі зарубіжних країн свідчить про те, що запровадження нових технологій та засобів навчання позитивно впливає на реалізацію освітніх програм та підготовку майбутніх спеціалістів. Ураховуючи, що більшість розвинутих країн світу мають значний педагогічний потенціал в галузі запровадження хмаро-орієнтованих технологій, зарубіжний досвід для України є вкрай важливим та актуальним. Метою даного дослідження є опис досвіду впровадження хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі в освітніх зарубіжних закладів для визначення потенційних можливостей їх реалізації у вітчизняних закладах. У нашій роботі проаналізовано праці зарубіжних учених та визначено, що на реформування освітньої галузі впливають хмарні сервіси, пропоновані такими відомими корпораціями як Google, Microsoft, Amazon, Cisco, IBM. Нами розглянуто конкретні рішення даних корпорацій, які використовуються у закладах освіти за кордоном та наведено приклади їх впровадження. Аналіз таких програмних застосунків як Microsoft Office 365 for Education, Google Apps for Education, Amazon AWS Educate, Cloud Academy IBM вказує на їх ефективність в освітньому процесі, оскільки вони впроваджені в більшості освітніх закладів світу та мають позитивні результати. У роботі також розглянуто досвід упровадження хмаро-орієнтованих технологій в заклади освіти США, В’єтнаму, країн Європейського Союзу – Словенії, Чехії, Польщі, Німеччини, Франції, Болгарії, Литви, Естонії, Швеції, Італії. Аналіз зарубіжного досвіду впровадження хмаро-орієнтованих технологій в освітній процес вказує, що важливим аспектом ефективності даного процесу є підтримка з боку держави і проведення відповідної державної політки. В розвинених країнах впровадження хмарних технологій декларується в нормативних документах, розробляється відповідне забезпечення на рівні освітніх програм та проєктів, педагоги залучаються до оволодіння новими освітніми технологіями в рамках підвищення кваліфікації тощо.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;004:378.091.31-
dc.subjectхмаро-орієнтовані технологіїuk_UA
dc.subjectзарубіжний досвідuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectGoogleuk_UA
dc.subjectMicrosoftuk_UA
dc.subjectAmazonuk_UA
dc.subjectCiscouk_UA
dc.subjectIBMuk_UA
dc.titleРеалізація хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі: досвід зарубіжних закладів освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Stecenko-2022.pdf243,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.