Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14622
Title: Реалізація хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі: досвід зарубіжних закладів освіти
Authors: Стеценко, Надія Миколаївна
Keywords: хмаро-орієнтовані технології
зарубіжний досвід
заклади освіти
ІКТ
Google
Microsoft
Amazon
Cisco
IBM
Issue Date: 18-May-2022
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Citation: Стеценко Н.М. Реалізація хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі: досвід зарубіжних закладів освіти. Перспективи та інновації науки. 2022. № 6(11). С.333-343
Series/Report no.: УДК;004:378.091.31
Abstract: Досвід розвитку освітньої галузі зарубіжних країн свідчить про те, що запровадження нових технологій та засобів навчання позитивно впливає на реалізацію освітніх програм та підготовку майбутніх спеціалістів. Ураховуючи, що більшість розвинутих країн світу мають значний педагогічний потенціал в галузі запровадження хмаро-орієнтованих технологій, зарубіжний досвід для України є вкрай важливим та актуальним. Метою даного дослідження є опис досвіду впровадження хмаро-орієнтованих технологій в освітньому процесі в освітніх зарубіжних закладів для визначення потенційних можливостей їх реалізації у вітчизняних закладах. У нашій роботі проаналізовано праці зарубіжних учених та визначено, що на реформування освітньої галузі впливають хмарні сервіси, пропоновані такими відомими корпораціями як Google, Microsoft, Amazon, Cisco, IBM. Нами розглянуто конкретні рішення даних корпорацій, які використовуються у закладах освіти за кордоном та наведено приклади їх впровадження. Аналіз таких програмних застосунків як Microsoft Office 365 for Education, Google Apps for Education, Amazon AWS Educate, Cloud Academy IBM вказує на їх ефективність в освітньому процесі, оскільки вони впроваджені в більшості освітніх закладів світу та мають позитивні результати. У роботі також розглянуто досвід упровадження хмаро-орієнтованих технологій в заклади освіти США, В’єтнаму, країн Європейського Союзу – Словенії, Чехії, Польщі, Німеччини, Франції, Болгарії, Литви, Естонії, Швеції, Італії. Аналіз зарубіжного досвіду впровадження хмаро-орієнтованих технологій в освітній процес вказує, що важливим аспектом ефективності даного процесу є підтримка з боку держави і проведення відповідної державної політки. В розвинених країнах впровадження хмарних технологій декларується в нормативних документах, розробляється відповідне забезпечення на рівні освітніх програм та проєктів, педагоги залучаються до оволодіння новими освітніми технологіями в рамках підвищення кваліфікації тощо.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1565
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14622
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Stecenko-2022.pdf243,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.