Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14649
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковтанюк, Максим Сергійович | - |
dc.contributor.author | Тітова, Любов Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-10T05:27:16Z | - |
dc.date.available | 2022-06-10T05:27:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Ковтанюк М., Тітова Л. Використання ігрових симуляторів під час вивчення програмування. «Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення» : Тези доп. ІV Всеукр. науково-техн. конф., м. Житомир, 18–20 листоп. 2021 р. Житомир, 2021. С. 95–96. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14649 | - |
dc.description | https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/95.pdf | uk_UA |
dc.publisher | Електронне видання | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.016:004.4 | - |
dc.subject | Програмування | uk_UA |
dc.subject | Алгоритмізація | uk_UA |
dc.subject | Ігрові симулятори | uk_UA |
dc.subject | Ігрове середовище | uk_UA |
dc.subject | Програмний код | uk_UA |
dc.subject | Навчальні ігри | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИМУЛЯТОРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМУВАННЯ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Ковтанюк, Тітова.pdf | 666,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.