Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовтанюк, Максим Сергійович-
dc.contributor.authorТітова, Любов Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-06-10T05:27:16Z-
dc.date.available2022-06-10T05:27:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКовтанюк М., Тітова Л. Використання ігрових симуляторів під час вивчення програмування. «Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення» : Тези доп. ІV Всеукр. науково-техн. конф., м. Житомир, 18–20 листоп. 2021 р. Житомир, 2021. С. 95–96.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14649-
dc.descriptionhttps://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/95.pdfuk_UA
dc.publisherЕлектронне виданняuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.016:004.4-
dc.subjectПрограмуванняuk_UA
dc.subjectАлгоритмізаціяuk_UA
dc.subjectІгрові симуляториuk_UA
dc.subjectІгрове середовищеuk_UA
dc.subjectПрограмний кодuk_UA
dc.subjectНавчальні ігриuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИМУЛЯТОРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМУВАННЯuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Ковтанюк, Тітова.pdf666,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.