Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворучко, Інна Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-06-10T05:32:36Z-
dc.date.available2022-06-10T05:32:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКриворучко І.І. Формування дослідницької компетентності в майбутніх вчителів інформатики : ІV Всеукр. науково-техн. конф. «Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення», м. Житомир, 18–20 лист. 2021 р. Житомир, 2021. С.99–100uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14654-
dc.descriptionhttps://docs.google.com/document/d/1rq6CKe-PzESvMMCCEovzRf7SwCd7mIbRbruuuGkVCxg/edituk_UA
dc.description.abstractВ умовах сучасної фахової підготовки майбутні вчителі інформатики повинні мати активну позицію, що виражається в реалізації державної політики у сфері освіти з метою гуманізації освіти. Процес формування фахової компетентності вчителя інформатики в майбутньому є відносно складним процесом оволодіння, що веде до розвитку особистісної професійної якості та кількісного вдосконалення професійного досвіду, що в свою чергу веде до подальшого безперервного розвитку та самовдосконалення.uk_UA
dc.publisherЖитомирська політехнікаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:004]:005.336.2(06)-
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectвчитель інформатикиuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectфахова компетентністьuk_UA
dc.titleФормування дослідницької компетентності в майбутніх вчителів інформатикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Криворучко_Житомир.pdf572,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.