Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-10T07:56:54Z-
dc.date.available2022-06-10T07:56:54Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.citationВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [головред. Малишевська І. І.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. – 219 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673-
dc.descriptionВикористання інноваційних методів у вихованні культури поведінки старших дошкільників як однієї з важливих ціннісних якостей особистості дає змогу оптимізувати виховнийпроцес, залучити до активної участі усіх суб’єктів виховного процесу,формувати уміння і навички гідної поведінки у дітей.uk_UA
dc.description.abstractОдним із визначальних чинників забезпечення всебічногорозвитку дитини є формування змісту виховання з урахуванням вимогчасу і тенденцій суспільного розвитку. Вимоги сучасного закладудошкільної освіти орієнтують підготовку дошкільників на всебічнестановлення, зокрема на розвиток їх культури поведінки в аспектіінноваційних підходів до організації виховної роботи.uk_UA
dc.publisherУманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 376-056(06);-
dc.subjectІнноваціїuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectкультура поведінкиuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.titleІнноваційні методи виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник інкюзія 25.03.2021 редагований.pdfвикористання інноваційних методів у вихованні культури поведінки старших дошкільників як однієї з важливих ціннісних якостей особистості дає змогу оптимізувати виховний процес, залучити до активної участі усіх суб’єктів виховного процесу, формувати уміння і навички гідної поведінки у дітей.1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.