Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673
Title: Інноваційні методи виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку
Authors: Гарбар, Світлана Володимирівна
Keywords: Інновації
діти старшого дошкільного віку
культура поведінки
дошкільний вік
Issue Date: Mar-2021
Publisher: Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини
Citation: Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [головред. Малишевська І. І.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. – 219 с.
Series/Report no.: УДК 376-056(06);
Abstract: Одним із визначальних чинників забезпечення всебічногорозвитку дитини є формування змісту виховання з урахуванням вимогчасу і тенденцій суспільного розвитку. Вимоги сучасного закладудошкільної освіти орієнтують підготовку дошкільників на всебічнестановлення, зокрема на розвиток їх культури поведінки в аспектіінноваційних підходів до організації виховної роботи.
Description: Використання інноваційних методів у вихованні культури поведінки старших дошкільників як однієї з важливих ціннісних якостей особистості дає змогу оптимізувати виховнийпроцес, залучити до активної участі усіх суб’єктів виховного процесу,формувати уміння і навички гідної поведінки у дітей.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник інкюзія 25.03.2021 редагований.pdfвикористання інноваційних методів у вихованні культури поведінки старших дошкільників як однієї з важливих ціннісних якостей особистості дає змогу оптимізувати виховний процес, залучити до активної участі усіх суб’єктів виховного процесу, формувати уміння і навички гідної поведінки у дітей.1,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.