Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673
Title: | Інноваційні методи виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку |
Authors: | Гарбар, Світлана Володимирівна |
Keywords: | Інновації діти старшого дошкільного віку культура поведінки дошкільний вік |
Issue Date: | Mar-2021 |
Publisher: | Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини |
Citation: | Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [головред. Малишевська І. І.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. – 219 с. |
Series/Report no.: | УДК 376-056(06); |
Abstract: | Одним із визначальних чинників забезпечення всебічногорозвитку дитини є формування змісту виховання з урахуванням вимогчасу і тенденцій суспільного розвитку. Вимоги сучасного закладудошкільної освіти орієнтують підготовку дошкільників на всебічнестановлення, зокрема на розвиток їх культури поведінки в аспектіінноваційних підходів до організації виховної роботи. |
Description: | Використання інноваційних методів у вихованні культури поведінки старших дошкільників як однієї з важливих ціннісних якостей особистості дає змогу оптимізувати виховнийпроцес, залучити до активної участі усіх суб’єктів виховного процесу,формувати уміння і навички гідної поведінки у дітей. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14673 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник інкюзія 25.03.2021 редагований.pdf | використання інноваційних методів у вихованні культури поведінки старших дошкільників як однієї з важливих ціннісних якостей особистості дає змогу оптимізувати виховний процес, залучити до активної участі усіх суб’єктів виховного процесу, формувати уміння і навички гідної поведінки у дітей. | 1,37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.