Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14674
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНIКАТИВНОЇ ДIЯЛЬНОСТI В ДIТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ IНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Інші назви: ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНIКАТИВНОЇ ДIЯЛЬНОСТI В ДIТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ IНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Автори: Черніченко, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: порушення iнтелектуального розвитку
психотерапевтичнi методики
корекцiйне середовище
формування комунiкативної дiяльностi
iнклюзiя
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Черніченко Л. А. Використання психотерапевтичних методик для формування комунiкативної дiяльностi у дiтей з порушенням iнтелектуального розвитку. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер-жавного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 42. Том 2. 310 с.
Серія/номер: УДК 159.9.07:[616.89-008.434.3:376-056.31];DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/42-2-43
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемi використання психотерапевтичних методик для формування комунiкативної дiяльностi в дiтей з порушенням iнтелектуального розвитку. У кожнiй країнi є дiти з важкими порушеннями iнтелектуального розвитку, якi потребують особливих умов навчання й виховання. Сьогоднi актуальними є питання надання спецiальної допомоги таким дiтям. Особи з важкою формою iнтелектуальної недостатностi є iнвалiдами дитинства. Аналiз практики спецiальної освiти показує, що реалiзацiї використання психотерапевтичних методик придiляється недостатньо уваги, тому необхiднiсть вивчення теоретико-експериментальних особливостей iнновацiйних психотерапевтичних методик, психолого-педагогiчна значущiсть означеної проблеми зумовили вибiр теми дослiдження. Проблеми виявлення потенцiйних можливостей таких дiтей, пристосування їх до життя набувають великої соцiальної значимості. У статтi висвiтлено проблематику, що сьогодні педагоги-практики вiдчувають брак розроблених ефективних методик щодо подолання складних порушень у дiтей. У зв’язку з цим необхiдно розробляти й використовувати iнновацiйнi методики та комплекснi роботи, що охоплюють усi сфери особистостi дитини. У спецiальнiй педагогiцi йде активний пошук найбiльш оптимальних форм органiзацiї освiтнього та корекцiйного середовища для цiєї категорiї дiтей. У статтi розглянуто, науково обґрунтовано й експериментально перевiрено змiст, форми та методи подолання дизартрiї в дiтей з порушенням iнтелектуального розвитку з використанням психотерапевтичних методик. Детально описано логопедичну та психолого-педагогiчну лiтературу. З’ясовано стан розробленостi проблеми в логопедичнiй теорiї та практиці, проаналiзовано наявнi пiдходи до корекцiї дизартрiї в дiтей з рiзними варiантами дизонтогенеза. Також дослiдження показало, що психотерапевтичнi прийоми, iгровi методики поряд із класичними методами логопедичного впливу можуть бути способом органiзацiї та презентацiї мовленнєвих засобiв, способом мотивацiї мовленнєвої дiяльностi тiльки в умовах спецiально органiзованого навчання
Опис: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/42_2021/part_2/45.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14674
ISSN: 2308-4863
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
45.pdf331,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.