Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14688
Назва: Проблеми соціалізації майбутніх вчителів хореографії
Інші назви: Проблеми соціалізації майбутніх вчителів хореографії
Автори: Заєць, Світлана Сергіївна
Маркіна, Вікторія Василівна
Ковальська, Валентина Вікторівна
Ключові слова: вчитель хореографії, соціалізація, самореалізація, професійна підготовка, дистанційне навчання
choreography teacher, socialization, self-realization, professional training, distance learning
Дата публікації: 30-лис-2020
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. - Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2020. - Вип. 34. Том 2. - 276 с.
Серія/номер: УДК 378.018.8:793.3-051]:316.614;DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/34-2-3
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто процес соціалізації в єдності з фаховою підготовкою майбутніх вчителів хореографії. Проаналізовано поняття «соціалізація». Розкрито особливості, умови та фактори соціалізації. Визначено проблеми соціалізації майбутніх вчителів хореографії в контексті професійної підготовки педагогів хореографів у ЗВО: • влив модернізації соціальних інституцій, які мають коректувати процес формування соціальних якостей вчителя хореографії у відповідності із суспільно значимими цінностями, обмежувати чи активізувати вплив окремих соціальних факторів, або навпаки, нейтралізувати їх; • залежність соціалізації педагога від цієї множинності інституцій, як відносно стійких типів і форм соціальної практики, завдяки, яким організовується процес соціалізації в рамках соціальної системи суспільства; • зв'язок соціалізації з трансформацією всієї системи освіти та майбутнім працевлаштуванням; • взаємозв'язок процесу соціалізації та індивідуалізації, формуванні творчих здібностей та індивідуального хореографічного стилю; • вплив соціально-психологічних механізмів соціалізації (імпринтинг, наслідування, ідентифікація, рефлексія, інтеріоризація, екстеріоризація) в процесі підготовки майбутніх вчителів хореографії на процес самореалізації; • проблемність чи успішність соціалізації майбутнього вчителя хореографії обумовлена сучасними соціокультурними умовами: руйнацією в суспільстві усталеної системи цінностей; відсутністю єдиної національної ідеї; домінуванням матеріальних цінностей в суспільстві, зокрема культу грошей та влади; полярністю оцінки історичного минулого; майновим розшаруванням суспільства; нестабільністю політичної ситуації в країні; критиканством влади; домінуванням культу сили; зниженням морально-етичного рівня населення; лібералізацією статевої моралі; послабленням виховного потенціалу сім’ї; домінуванням електронних засобів впливу.
The article considers the process of socialization in unity with the professional training of future teachers of choreography. The concept of "socialization" is analyzed. Features, conditions and factors of socialization are revealed. Problems of socialization of future teachers of choreography in the context of professional training of teachers of choreographers in ZVO are defined: • the impact of modernization of social institutions, which should adjust the process of forming the social qualities of the choreography teacher in accordance with socially significant values, limit or activate the influence of certain social factors, or, conversely, neutralize them; • the dependence of the socialization of the teacher on this set of institutions, as relatively stable types and forms of social practice, through which the process of socialization is organized within the social system of society; • the connection of socialization with the transformation of the entire education system and future employment; • the relationship of the process of socialization and individualization, the formation of creative abilities and individual choreographic style; • the influence of socio-psychological mechanisms of socialization (imprinting, imitation, identification, reflection, internalization, exteriorization) in the process of training future teachers of choreography on the process of self-realization; • the problem or success of the socialization of the future teacher of choreography is due to modern socio-cultural conditions: the destruction of the established system of values in society; lack of a single national idea; the dominance of material values in society, in particular the cult of money and power; polarity of assessment of the historical past; property stratification of society; instability of the political situation in the country; criticism of the authorities; the dominance of the cult of power; reduction of moral and ethical level of the population; liberalization of sexual morality; weakening the educational potential of the family; the dominance of electronic means of influence
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14688
ISSN: 2308-4863
2308-4855
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Zaiets S. _PROBLEMS OF SOCIALIZATION OF FUTURE TEACHERS OF CHOREOGRAPHY.pdf446,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.