Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2022-06-21T13:09:10Z-
dc.date.available2022-06-21T13:09:10Z-
dc.date.issued2021-11-04-
dc.identifier.citationБогашко О. Л. Діджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послуг. Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези виступів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.з пит. вищ. осв. і науки. Житомир : Житомирська політехніка, 2021. С. 373–374uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14717-
dc.descriptionhttps://conf.ztu.edu.ua/suchasni-vyklyky-stalogo-rozvytku-biznesu-4-5-lystopada-2021-r/uk_UA
dc.description.abstractСвітовий ринок туризму протягом останнього десятиліття демонструє стійке зростання. Вивільнення вільного часу, отримане завдяки діджиталізації процесів та виробництв, призводить до збільшення частки послуг в економіці, зростання підприємств сфери послуг та підвищення попиту на послуги. Можна припустити, що в міру того, як попит на подорожі та туристичні послуги зростатиме, зростуть і вимоги мандрівників до сфери гостинності. У боротьбі за споживача на перший план виступатимуть такі конкурентні переваги компанії, як: технологічність, соціальна відповідальність. Змінна динаміка туристських потреб підвищує вимоги до індустрії гостинності, отже, розуміння напряму трансформації споживчого попиту – актуальне завдання для туристських підприємств та організацій, яку можна вирішити, перебуваючи у постійному взаємозв’язку зі споживачами.uk_UA
dc.publisherЖитомир: Житомирська політехнікаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;005.9 М50-
dc.relation.ispartofseriesМ;50-
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична послугаuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectінформаційний простірuk_UA
dc.subjectтуристична галузьuk_UA
dc.titleДіджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послугuk_UA
dc.title.alternativeДіджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Didzhytalizatsiia_inform.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.