Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14717
Title: Діджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послуг
Other Titles: Діджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послуг
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: туризм
туристична послуга
діджиталізація
інформаційний простір
туристична галузь
Issue Date: 4-Nov-2021
Publisher: Житомир: Житомирська політехніка
Citation: Богашко О. Л. Діджиталізація інформаційного простору на ринку туристичних послуг. Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу : тези виступів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.з пит. вищ. осв. і науки. Житомир : Житомирська політехніка, 2021. С. 373–374
Series/Report no.: УДК;005.9 М50
М;50
УДК;338.48
Abstract: Світовий ринок туризму протягом останнього десятиліття демонструє стійке зростання. Вивільнення вільного часу, отримане завдяки діджиталізації процесів та виробництв, призводить до збільшення частки послуг в економіці, зростання підприємств сфери послуг та підвищення попиту на послуги. Можна припустити, що в міру того, як попит на подорожі та туристичні послуги зростатиме, зростуть і вимоги мандрівників до сфери гостинності. У боротьбі за споживача на перший план виступатимуть такі конкурентні переваги компанії, як: технологічність, соціальна відповідальність. Змінна динаміка туристських потреб підвищує вимоги до індустрії гостинності, отже, розуміння напряму трансформації споживчого попиту – актуальне завдання для туристських підприємств та організацій, яку можна вирішити, перебуваючи у постійному взаємозв’язку зі споживачами.
Description: https://conf.ztu.edu.ua/suchasni-vyklyky-stalogo-rozvytku-biznesu-4-5-lystopada-2021-r/
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14717
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Didzhytalizatsiia_inform.pdf2,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.