Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-06-21T13:48:24Z-
dc.date.available2022-06-21T13:48:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖуравко Т. В. Soft Skills і критичне мислення дошкільників: навички у XXI столітті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 45. Том 1. C. 200–204.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14742-
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні основи навичок для дітей старшого дошкільного віку у XXI столітті. Здій- снено аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми, доведено її актуальність. Педагогіка партнерства в умовах закладу дошкільної освіти, впровадження новітніх освітніх технологій у систему робо- ти з дорослими підвищують професійну компетентність фахівців у питаннях розвитку критичного мислення дошкільників і збагачують досвід батьків вихованців із цієї проблеми. Саме завдяки критичному мисленню тра- диційний процес пізнання дітьми навколишнього світу набуває рис індивідуальності та стає безперервним, про- дуктивним, усвідомленим. За сучасних умов швидкого розвитку всіх соціальних сфер, потенційного збільшення обсягів інформації критичне мислення є однією із базових навичок людини ХХІ століття. Це є набута навичка, яка є в основі соціального досвіду особи, такого важливого для її успішної реалізації у житті. Для дитини дошкільного віку критичне мислення є складним розумовим процесом, котрий починається з отримання інформації та закінчується прийняттям обдуманного рішення, формуванням власного ставлення. Це здатність ставити нові запитання, виробляти аргументи на захищати свої думки, робити посильні висновки. Це здатність не тільки інтерпретувати й аналізувати інформацію, а й аргументовано доводити свою позицію. Такі навички, як вміння слухати, комунікувати, співпереживати, спільно знаходити нестандартні рішення, чітко презентувати та висловлювати думки, перетворюють дитину на інтерактивного члена суспільства. Гнучкі та жорсткі навички повинні доповнювати один одного, щоб вирішувати завдання різної складності. Так само, як і емоційний інтелект, гнучкі навички треба розвивати із самого дошкільного дитинства, адже маємо підготувати дітей до взаємодії один із одним: вибудовувати різні стосунки, досягати, працювати у команді, самореалізовуватися. Загалом це певні способи поведінки, які допомагають дітям соціалізуватися та досягти успіхів у командній роботі. Soft skills і критичне мислення дошкільників виступають актуальними навичками у XXI столітті сучасного дошкілля. Акцентовано увагу на необхідності впровадження інноваційних методів і технологій в освітній процес закла- ду дошкільної освіти.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[159.928+159.955]:373.2«21»-
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subject«м’які» навичкиuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subject«жорсткі» навичкиuk_UA
dc.titleSoft Skills і критичне мислення дошкільників: навички у XXI століттіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Журавко.pdf315,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.