Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14762
Назва: РОЛЬ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТІ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТА ТУРИСТИЧНИХ ТОВАРІВ
Інші назви: РОЛЬ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТІ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТА ТУРИСТИЧНИХ ТОВАРІВ
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Реклама турпродукту
Інтернет-реклама
туристичні послуги
туристичні товари
туристичний продукт
реклама в інтернеті
Дата публікації: 24-лис-2021
Видавництво: Podhájska
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В. Роль реклами в інтернеті для просування туристичних послуг та туристичних товарів. Socially Competent Corporate Governance in Behavioral Economics: The collection of scientific papers presents abstracts at the International Scientific and Practical Conference, November 24-25, 2021. Podhájska, 2021. С. 10-11.
Серія/номер: УДК;334.78.005.35 (082)
Короткий огляд (реферат): У дослідженні йдеться про те, що важливою складовою частиною товароруху є система просування товару. В умовах сучасного ринку недостатньо зробити хороший товар, визначити йому ціну і вивести на ринок. Для успішного існування його на ринку необхідні заходи щодо просування. Метою просування товарів та послуг є створення попиту на ці товари, обізнаності споживачів про можливості, які відкриваються перед ними при купівлі того чи іншого товару чи послуги. Просування - це широке поняття, яке включає такі види діяльності, як реклама у пресі, а також в Інтернеті, методи особистого продажу, зв'язки з громадськістю та діяльність зі стимулювання збуту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14762
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Мій_діапазонЗбірник_EUROPEAN INSTITUTE OF FURTHER EDUCATION, 1.pdf212,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.