Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775
Title: Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту
Other Titles: Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту
Authors: Барвінок, Наталія Володимирівна
Keywords: Інноваційний маркетинг
просування туристичного продукту
аспекти туристичного продукту
функції маркетингу
Issue Date: Jan-2022
Publisher: Умань: Візаві
Citation: Барвінок Н. В. Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту. Інноваційний розвиток туризму та індустрії гостинності: проблеми й перспективи: колективна монографія / за ред. І. М. Поворознюк. Умань: Візаві, 2022. С. 44-76.
Series/Report no.: УДК;338.48:001.895(02)
Abstract: В монографії наведено роль та значення інноваційного маркетингу для просування туристичного продукту
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Барвінок_ГОТОВА Монографія 13.01.2022.pdf831,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.