Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія-
dc.date.accessioned2022-08-12T11:42:24Z-
dc.date.available2022-08-12T11:42:24Z-
dc.date.issued2022-05-13-
dc.identifier.citationБарвінок Н. Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики. Якість та безпечність товарів: матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (13 травня 2022 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ, 2022. С. 163-165.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14778-
dc.description.abstractТуристична галузь сьогодні розглядається і як самостійний вид економічної діяльності, і як міжгалузевий комплекс, що набуває дедалі більшого значення для економічної та соціальної сфер будь-якої країни. Сучасна ситуація щодо насиченості ринку туристичними послугами та їх різноманіттям свідчить про актуальність проблеми якості надання споживачам туристичних послуг. Для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства важливим залишається питання якості всієї кількості і спектру туристичних послуг. У реалізації заходів маркетингової товарної політики одним з головних аспектів є управління якістю і конкурентоспроможністю продукціїuk_UA
dc.publisherЛуцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.56-
dc.subjectУправління якістюuk_UA
dc.subjectтурподуктuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectякість турпродуктуuk_UA
dc.subjectякість послугuk_UA
dc.titleУправління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політикиuk_UA
dc.title.alternativeУправління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.