Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14778
Title: Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики
Other Titles: Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики
Authors: Барвінок, Наталія
Keywords: Управління якістю
турподукт
маркетингова товарна політика
якість турпродукту
якість послуг
Issue Date: 13-May-2022
Publisher: Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ
Citation: Барвінок Н. Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики. Якість та безпечність товарів: матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (13 травня 2022 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ, 2022. С. 163-165.
Series/Report no.: УДК;658.56
Abstract: Туристична галузь сьогодні розглядається і як самостійний вид економічної діяльності, і як міжгалузевий комплекс, що набуває дедалі більшого значення для економічної та соціальної сфер будь-якої країни. Сучасна ситуація щодо насиченості ринку туристичними послугами та їх різноманіттям свідчить про актуальність проблеми якості надання споживачам туристичних послуг. Для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства важливим залишається питання якості всієї кількості і спектру туристичних послуг. У реалізації заходів маркетингової товарної політики одним з головних аспектів є управління якістю і конкурентоспроможністю продукції
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14778
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.