Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧумак, Анастасія-
dc.date.accessioned2022-09-26T11:37:46Z-
dc.date.available2022-09-26T11:37:46Z-
dc.date.issued2022-05-25-
dc.identifier.citationЧумак А. Місце маркетингових комунікацій в системі управління підприємством. Наука. Освіта. Молодь : матеріали XV Всеукр. наук. конф. Студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань : Візаві, 2022. Ч. 2. С. 211-214.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14794-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку маркетингу відбуваються еволюційні зміни в системі маркетингових комунікацій, оскільки сучасний ринок характеризується наявність максимальної інформації не лише про товар чи послугу, яку виробляє/надає підприємство, а й про підприємство в цілому. Дана інформація доступна в різних джерелах і обумовлена діджиталізацією, розвитком цифрових каналів передачі даних та інше. Це підвищує рівень конкурентної боротьби і встановлює перед підприємством завдання підбору найбільш результативних каналів комунікації.uk_UA
dc.publisherВІЗАВІuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UA
dc.titleМісце маркетингових комунікацій в системі управління підприємствомuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Чумак А. Наука.Освіта. Молодь 2022.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.