Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14794
Title: Місце маркетингових комунікацій в системі управління підприємством
Authors: Чумак, Анастасія
Keywords: маркетингові комунікації
управління
підприємство
євроінтеграція
Issue Date: 25-May-2022
Publisher: ВІЗАВІ
Citation: Чумак А. Місце маркетингових комунікацій в системі управління підприємством. Наука. Освіта. Молодь : матеріали XV Всеукр. наук. конф. Студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань : Візаві, 2022. Ч. 2. С. 211-214.
Abstract: На сучасному етапі розвитку маркетингу відбуваються еволюційні зміни в системі маркетингових комунікацій, оскільки сучасний ринок характеризується наявність максимальної інформації не лише про товар чи послугу, яку виробляє/надає підприємство, а й про підприємство в цілому. Дана інформація доступна в різних джерелах і обумовлена діджиталізацією, розвитком цифрових каналів передачі даних та інше. Це підвищує рівень конкурентної боротьби і встановлює перед підприємством завдання підбору найбільш результативних каналів комунікації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14794
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Тези Чумак А. Наука.Освіта. Молодь 2022.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.