Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаричик, А.В.-
dc.contributor.authorСоловйов, В.І.-
dc.date.accessioned2022-09-26T11:42:17Z-
dc.date.available2022-09-26T11:42:17Z-
dc.date.issued2021-11-18-
dc.identifier.citationМаричик А. В., Соловйов В. І. Маркетинг взаємодії у розвитку підприємства. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та студентів (м. Умань, 18 листоп. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-наук. ін-т економіки та бізнес-освіти [та ін.] ; [голов. ред. Слатвінський М. А. ; редкол. : Корнієнко Т. О., Чвертко Л. А., Бержанір І. А. [та ін.]. Умань : Візаві, 2021. С. 446–447.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14797-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку традиційний маркетинг не дає належних результатів, це спонукає і підприємства, і вчених шукати та досліджувати нові способи й форми ефективного здійснення маркетингової діяльності. Однією із сучасних концепцій маркетингу є маркетинг взаємодії або, як по-іншому його називають, маркетинг відносин.uk_UA
dc.publisherВІЗАВІuk_UA
dc.subjectмаркетинuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаємодіїuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.titleМаркетинг взаємодії у розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Маричик, Соловйов.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.