Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14797
Title: Маркетинг взаємодії у розвитку підприємства
Authors: Маричик, А.В.
Соловйов, В.І.
Keywords: маркетин
маркетинг взаємодії
розвиток
підприємства
Issue Date: 18-Nov-2021
Publisher: ВІЗАВІ
Citation: Маричик А. В., Соловйов В. І. Маркетинг взаємодії у розвитку підприємства. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. молодих учених та студентів (м. Умань, 18 листоп. 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-наук. ін-т економіки та бізнес-освіти [та ін.] ; [голов. ред. Слатвінський М. А. ; редкол. : Корнієнко Т. О., Чвертко Л. А., Бержанір І. А. [та ін.]. Умань : Візаві, 2021. С. 446–447.
Abstract: На сучасному етапі розвитку традиційний маркетинг не дає належних результатів, це спонукає і підприємства, і вчених шукати та досліджувати нові способи й форми ефективного здійснення маркетингової діяльності. Однією із сучасних концепцій маркетингу є маркетинг взаємодії або, як по-іншому його називають, маркетинг відносин.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14797
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Тези Маричик, Соловйов.pdf1,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.