Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-10-18T08:23:48Z-
dc.date.available2022-10-18T08:23:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКирилюк І. М. Соціальні мережі як інструмент просування послуг індустрії туризму й гостинності в сучасному інформаційному просторі. Індустрія туризму й гостинності: сучасні виклики та перспективи : кол. моногр./ [І. М. Поворознюк., М. Кирилюк [та ін.] ; за ред. І. М. Поворознюк. ; Умань : Візаві, 2022. С.36–65.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14815-
dc.description.abstractДосліджено роль соціальних мереж у просуванні продуктів і послуг індустрії туризму й гостинності в конкурентному середовищі для підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання та задоволення потреб споживачів. Доведено, що використання соціальних мереж дозволяє реалізовувати комунікаційну політику, максимально розширює функціональність діючої комунікаційної системи та знижує витрати на спілкування, що значно підвищує ефективність і виводить бізнес на новий, більш високий рівень розвитку. Проаналізовано активність у соціальних мережах різних демографічних груп та визначено напрямки популяризації послуг індустрії туризму й гостинності залежно від аудиторії користувачів. Обґрунтовано, що соціальні мережі є ефективним маркетинговим інструментом просування послуг індустрії туризму й гостинності.uk_UA
dc.publisherУмань: ВПЦ "ВІЗАВІ"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48(02)-
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectмережа інтернетuk_UA
dc.subjectцифров технологіїuk_UA
dc.subjectTikTokuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectІнтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectFacebookuk_UA
dc.subjectмобільний застосунокuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як інструмент просування послуг індустрії туризму й гостинності в сучасному інформаційному просторіuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
монографія Кирилюк.pdf1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.