Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14815
Title: Соціальні мережі як інструмент просування послуг індустрії туризму й гостинності в сучасному інформаційному просторі
Authors: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Keywords: соціальні мережі
туризм
індустрія гостинності
мережа інтернет
цифров технології
TikTok
Instagram
інтернет-маркетинг
Інтернет-реклама
Facebook
мобільний застосунок
комунікації
Issue Date: 2022
Publisher: Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ"
Citation: Кирилюк І. М. Соціальні мережі як інструмент просування послуг індустрії туризму й гостинності в сучасному інформаційному просторі. Індустрія туризму й гостинності: сучасні виклики та перспективи : кол. моногр./ [І. М. Поворознюк., М. Кирилюк [та ін.] ; за ред. І. М. Поворознюк. ; Умань : Візаві, 2022. С.36–65.
Series/Report no.: УДК;338.48(02)
Abstract: Досліджено роль соціальних мереж у просуванні продуктів і послуг індустрії туризму й гостинності в конкурентному середовищі для підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання та задоволення потреб споживачів. Доведено, що використання соціальних мереж дозволяє реалізовувати комунікаційну політику, максимально розширює функціональність діючої комунікаційної системи та знижує витрати на спілкування, що значно підвищує ефективність і виводить бізнес на новий, більш високий рівень розвитку. Проаналізовано активність у соціальних мережах різних демографічних груп та визначено напрямки популяризації послуг індустрії туризму й гостинності залежно від аудиторії користувачів. Обґрунтовано, що соціальні мережі є ефективним маркетинговим інструментом просування послуг індустрії туризму й гостинності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14815
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
монографія Кирилюк.pdf1,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.