Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.date.accessioned2022-11-11T12:20:44Z-
dc.date.available2022-11-11T12:20:44Z-
dc.date.issued2022-10-17-
dc.identifier.citationБержанір А. Л. Сутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2022. Вип. № 11(16). С. 10–18.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-4952 Online-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14884-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/89/140uk_UA
dc.description.abstractУ статті показано актуальність формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм з метою їх належної науково-професійної підготовки.У системі вищої освіти це завдання є значущим, оскільки продуктивне засвоєння професійних знань, умінь, навичок, соціально-професійний особистісний розвиток майбутніх фахівців, формування цілісної системи їхньої фахової компетентності є визначальними завданнями процесу підготовки майбутніх докторів філософії. Обгрунтовано, що у науковій літературі з поняттям проекту пов’язується процес здійснення комплексу цілеспрямованих заходів щодо створення нового продукту чи послуг. Діяльність, яка виконується протягом відповідного періоду з використанням фінансових,матеріальних, трудових ресурсів є мотивованою, доцільною, тобто спрямована на досягнення конкретних матеріальних чи духовних результатів.Визначено, що під час формування системного мислення здобувачів та розвитку уміння реалізовувати у практичній діяльності цілісні завдання проєктної діяльності, що потребують застосування комплексу інтегральних знань, велику роль відіграє встановлення міждисциплінарних зв’язків, зокрема, інтеграція знань з філософії, соціології, педагогіки, психології.Досліджено особливе значення для підготовки здобувачів PhD програм набуття умінь з обґрунтування доцільності наукового проєкту та розуміння необхідності його планування як складової управління ними.Це досягається шляхом усвідомлення характеристик основних стадій ініціації проекту, сутності та опрацювання його концепції, компонентів оцінки внутрішніх чинників тощо.Встановлено важливість для майбутніх докторів філософії педагогічної підтримки їх особистісної мотивації до оволодіння навичками проєктної діяльності. Оптимальною є така професійна діяльність викладачів, яка здійснюється у формі взаємодії з ними і спрямована на усвідомлення особистісних начал проектної діяльності як цінності. Це забезпечує для здобувачів на основі використання їх потенційних можливостей здійснення активних дій з організації проєктної діяльності.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectздобувачі PhD програмuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectнауково-професійна підготовкаuk_UA
dc.subjectнауковий проєктuk_UA
dc.subjectконцепція проєктуuk_UA
dc.subjectуправління науковими проєктамиuk_UA
dc.titleСутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програмuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Sutn_procesu_formuv_nav_proekt.pdf2,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.