Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14884
Title: Сутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм
Authors: Бержанір, Анатолій Леонідович
Keywords: проєктна діяльність
здобувачі PhD програм
науково-педагогічні працівники
науково-професійна підготовка
науковий проєкт
концепція проєкту
управління науковими проєктами
Issue Date: 17-Oct-2022
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Citation: Бержанір А. Л. Сутність процесу формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2022. Вип. № 11(16). С. 10–18.
Abstract: У статті показано актуальність формування навичок проєктної діяльності у здобувачів PhD програм з метою їх належної науково-професійної підготовки.У системі вищої освіти це завдання є значущим, оскільки продуктивне засвоєння професійних знань, умінь, навичок, соціально-професійний особистісний розвиток майбутніх фахівців, формування цілісної системи їхньої фахової компетентності є визначальними завданнями процесу підготовки майбутніх докторів філософії. Обгрунтовано, що у науковій літературі з поняттям проекту пов’язується процес здійснення комплексу цілеспрямованих заходів щодо створення нового продукту чи послуг. Діяльність, яка виконується протягом відповідного періоду з використанням фінансових,матеріальних, трудових ресурсів є мотивованою, доцільною, тобто спрямована на досягнення конкретних матеріальних чи духовних результатів.Визначено, що під час формування системного мислення здобувачів та розвитку уміння реалізовувати у практичній діяльності цілісні завдання проєктної діяльності, що потребують застосування комплексу інтегральних знань, велику роль відіграє встановлення міждисциплінарних зв’язків, зокрема, інтеграція знань з філософії, соціології, педагогіки, психології.Досліджено особливе значення для підготовки здобувачів PhD програм набуття умінь з обґрунтування доцільності наукового проєкту та розуміння необхідності його планування як складової управління ними.Це досягається шляхом усвідомлення характеристик основних стадій ініціації проекту, сутності та опрацювання його концепції, компонентів оцінки внутрішніх чинників тощо.Встановлено важливість для майбутніх докторів філософії педагогічної підтримки їх особистісної мотивації до оволодіння навичками проєктної діяльності. Оптимальною є така професійна діяльність викладачів, яка здійснюється у формі взаємодії з ними і спрямована на усвідомлення особистісних начал проектної діяльності як цінності. Це забезпечує для здобувачів на основі використання їх потенційних можливостей здійснення активних дій з організації проєктної діяльності.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/89/140
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14884
ISSN: ISSN 2786-4952 Online
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Sutn_procesu_formuv_nav_proekt.pdf2,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.