Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Яків Анатолійович-
dc.date.accessioned2022-11-14T11:16:04Z-
dc.date.available2022-11-14T11:16:04Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationБойко Я. Зарубіжний досвід застосування інформаційно- комунікаційних технологій та системи оцінювання на уроках англійської мови. Věda a perspektivy: мультидисциплінарний міжнародний журнал. Прага: Міжнародний економічний інститут. 2022. Вип. 9 (16). С. 110‒119.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2695-1584 (Print)-
dc.identifier.issnISSN 2695-1592 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14895-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/issue/view/83uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд переваг застосування окремих цифрових технологій під час вивчення англійської мови. Статтю присвячено проблемі особливостей використання інформаційно-комунікаційних технологій, охарактеризовано їх позитивні сторони для проведення оцінювання та наведено деякі інтерактивні методики, педагогічні програмні засоби та Інтернет-ресурси у процесі вивчення англійської мови. Автор досліджує потенційні можливості використання таких цифрових засобів як Блогер (Blogger), WordPress, Wikis, Tricider, Wallwisher для письма, Breakingnewenglish, Listenaminute для читання, ELLLO англійська для аудіювання, Vocaroo, VoiceThread, MailVu, Voxopop, myBrainShark для говоріння, Moodle, Едмодо для створення віртуальних навчальних середовищ та Pro-Profs для проведення контрольних опитувань також сприяє вивченню англійської мови у навчальному процесі. Впровадження мережних сервісів web 2.0 у мовній освіті виступає одним з перспективних напрямків інформатизації освітнього процесу, який дозволяють користувачам створювати та поширювати власний контент у всесвітній мережі інтернет. Сучасні інформаційно-комунікаційних технологій забезпечують активне, творче оволодіння учнями нового матеріалу, дозволяють викласти матеріал на новому якісно вищому рівні. Їх застосування відкриває принципово нові можливості в організації навчального процесу.uk_UA
dc.publisherMezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. , Česká republika International Economic Institute s.r.o. Praha, České republika se sídlem V Lázních 688uk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.52058/2695-1592-2022-9(16)-110-119-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні програмиuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.titleЗарубіжний досвід застосування інформаційно- комунікаційних технологій та системи оцінювання на уроках англійської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Veda.pdf721,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.