Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14897
Title: | Формування екологічної культури старшокласників в сучасній середній школі США |
Authors: | Бойко, Яків Анатолійович |
Keywords: | екологічна культура екологічна освіта старшокласники США довкілля захист навколишнього середовища середня школа екологічне виховання |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Primedia eLaunch |
Citation: | Бойко Я.А. Формування екологічної культури старшокласників в сучасній середній школі США. Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Kazachiner O., Boychuk Y., Halii A. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. 602 р. pp. 90–128. |
Series/Report no.: | DOI;10.46299/ISG.2022.MONO.PED.2 |
Abstract: | У дослідженні встановлено, що проблема формування екологічної культури підростаючого покоління є однією з актуальних у сучасній соціально- економічній ситуації, проте недостатньо досліджена у педагогіці. Особливий інтерес викликає зарубіжний досвід формування екологічної культури старшокласників, зокрема США, де виявляють особливий інтерес до вирішення регіональних та глобальних екологічних проблем. Вивчення та аналіз наукових джерел дає можливість стверджувати, що екологічна культура найчастіше розглядається американськими вченими як інтегрована якість особистості, що включає систему екологічних знань, практичних навичок, переконань та ціннісних орієнтацій щодо навколишнього середовища, забезпечення раціонального використання природних ресурсів, оволодіння новими технологіями природокористування та дотримання принципів сталого розвитку. Формування екологічної культури особистості здійснюється у процесі систематичного та цілеспрямованого екологічної освіти та виховання. |
Description: | https://isg-konf.com/theoretical-foundations-of-pedagogy-and-education-2/ |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14897 |
ISBN: | 979-8-88526-743-4 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.