Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14898
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойко, Яків Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Карабань, Галина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T11:17:32Z | - |
dc.date.available | 2022-11-14T11:17:32Z | - |
dc.date.issued | 2022-05 | - |
dc.identifier.citation | Бойко Я. А., Карабань Г. О. Основні причини, шо перешкоджають ефективному використанню ІКТ у процесі навчання англійської мови. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі: збірник тез доповідей IV Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції молодих учених (м. Харків, 11-12 травня 2022 року). Харків, 2022. С. 121–124. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14898 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1m4IANxOpWldI-Ri3Mi6_d3ML9WuyRZsT/view | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналіз наукового доробку зарубіжних дослідників, які вивчають проблему використання ІКТ у процесі навчання англійської мови, дає змогу стверджувати, що в їх роботах визначені актуальні проблеми і причини, що негативно впливають на ефективне використання цифрових технологій. Серед них хотілося б виділити наступні основні чинники, які знижують та перешкоджають ефективному використанню сучасних технологій під час вивчення англійської мови: небажання використовувати ІКТ під час занять з англійської мови; зосередженість на виконанні обов‘язків вчителя; хибна думка про те, що класи з великою кількістю учнів не придатні для використання новітніх технологій; деяким вчителям похилого віку важко пристосуватися до змін; відсутність бажання використовувати новітні підходи до навчання та переконання, що традиційні методи завжди ефективні. | uk_UA |
dc.publisher | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.33:004 | - |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | сучасні технології | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.title | Основні причини, шо перешкоджають ефективному використанню ІКТ у процесі навчання англійської мови | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Харків.pdf | 624,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.