Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14898
Title: Основні причини, шо перешкоджають ефективному використанню ІКТ у процесі навчання англійської мови
Authors: Бойко, Яків Анатолійович
Карабань, Галина Олександрівна
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології
англійська мова
цифрові технології
сучасні технології
освітній процес
професійний розвиток
Issue Date: May-2022
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Бойко Я. А., Карабань Г. О. Основні причини, шо перешкоджають ефективному використанню ІКТ у процесі навчання англійської мови. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі: збірник тез доповідей IV Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції молодих учених (м. Харків, 11-12 травня 2022 року). Харків, 2022. С. 121–124.
Series/Report no.: УДК;37.091.33:004
Abstract: Аналіз наукового доробку зарубіжних дослідників, які вивчають проблему використання ІКТ у процесі навчання англійської мови, дає змогу стверджувати, що в їх роботах визначені актуальні проблеми і причини, що негативно впливають на ефективне використання цифрових технологій. Серед них хотілося б виділити наступні основні чинники, які знижують та перешкоджають ефективному використанню сучасних технологій під час вивчення англійської мови: небажання використовувати ІКТ під час занять з англійської мови; зосередженість на виконанні обов‘язків вчителя; хибна думка про те, що класи з великою кількістю учнів не придатні для використання новітніх технологій; деяким вчителям похилого віку важко пристосуватися до змін; відсутність бажання використовувати новітні підходи до навчання та переконання, що традиційні методи завжди ефективні.
Description: https://drive.google.com/file/d/1m4IANxOpWldI-Ri3Mi6_d3ML9WuyRZsT/view
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14898
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
Харків.pdf624,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.