Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14919
Назва: ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Інші назви: ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Ключові слова: якість обслуговування
якість послуги
індустрія гостинності
готельний бізнес, ресторанний бізнес
послуга
споживач
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Повoрознюк І. М. Проблеми якості обслуговування на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та суспільство. Випуск № 41. 2022
Серія/номер: УДК;41
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні аспекти якості обслуговування на підприємствах готельного і ресторанного бізнесу в Україні та напрями її підвищення. Визначено, що якість обслуговування на підприємствах індустрії гостинності – це комплекс споживчих якостей, що надаються готельними чи ресторанними підприємствами, які відображають задоволення особистих потреб споживачів, як у процесі обслуговування, так і у виробництві цієї послуги. Розглянуто групу факторів, які мають вплив саме на якість обслуговування споживачів. Визначено показники якості послуг підприємств індустрії гостинності, які повинні відповідати затвердженим нормам. Обґрунтовано, що високий рівень якості обслуговування споживачів виступає не лише конкурентною перевагою підприємства, але й значною мірою впливає на формування лояльного відношення клієнтів, зміщує акцент на питання вартості та задоволення обслуговуванням.
Опис: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1656/1593
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14919
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття Поворознюк яість економ та суспільство.pdf152,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.