Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14920
Title: ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОНТАКТНОЇ ЗОНИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Other Titles: ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОНТАКТНОЇ ЗОНИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Authors: Поворознюк, Інна Миколаївна
Keywords: індустрія гостинності
контактна зона
персонал
споживач
Issue Date: May-2022
Publisher: Чернівці: Технодрук
Citation: Поворознюк І. М. Особливості управління персоналом контактної зони підприємств індустрії гостинності. Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Чернівці, 5 травня 2022 р. Чернівці: Технодрук, 2022. С.220-223
Abstract: Професіоналізм персоналу контактної зони є одним з вирішальних чинників підвищення ефективності роботи підприємства, життєздатність якого зберігається за рахунок гнучкого реагування на побажання кожного споживача.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14920
ISSN: ISBN 978-617-8034-32-0
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Поворознюк Чернівці-220-223.pdf116,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.