Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудик, Михайло Володимирович-
dc.contributor.authorМаксюта, Дмитро Ігорович-
dc.date.accessioned2022-11-30T08:07:19Z-
dc.date.available2022-11-30T08:07:19Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationДудик М.В., Максюта Д.І. Метод моделювання як інтеграційний базис математичної підготовки вчителів природничих дисциплін. Сучасні фізичні знання як основа інтеграції змісту шкільної природничої освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Умань, 24-25 листопада 2021 р.). Умань, 2021. С. 129-133.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14948-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1u17yck38e3xAL5exy207fhI0081TdUEs/view?usp=sharinguk_UA
dc.description.abstractДосліджено особливості формування змісту програми дисципліни "Математичні методи природничих наук" в рамках блоку дисциплін вільного вибору студентів спеціальності Середня освіта (Природничі науки). Обгрунтовано використання методу моделювання як об’єднуючого базису, навколо якого доцільно розвивати формування змісту дисципліни.uk_UA
dc.publisherУмань : Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.016:53(06);-
dc.subjectметод моделюванняuk_UA
dc.subjectматематична підготовкаuk_UA
dc.subjectприродничі наукиuk_UA
dc.subjectматематичні методиuk_UA
dc.subjectсередня освітаuk_UA
dc.titleМетод моделювання як інтеграційний базис математичної підготовки вчителів природничих дисциплінuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Дудик, Максюта IX-2021.pdf467,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.