Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДекарчук, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМельник, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorМартиненко, Лариса Броніславівна-
dc.date.accessioned2022-11-30T08:22:24Z-
dc.date.available2022-11-30T08:22:24Z-
dc.date.issued2022-03-20-
dc.identifier.citationГончарук В.А., Мельник О.В., Декарчук С.О., Мартиненко Л.Б. Вплив глобалізації на освітню діяльність у сучасному світі. Перспективи та інновації науки. Серія: Педагогіка. 2022. Вип. 3(8). С. 258-268.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14954-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/1294/1292uk_UA
dc.description.abstractГлобалізація –процес всесвітньої економічної, політичної та культурної інтеграції та уніфікації. Глобалізація є процесом втягування світового господарства, який зовсім недавно розуміється як сукупність національних господарств, пов’язаних один із одним системою міжнародного поділу праці, економічних і політичних відносин, ринок і тісне переплетення їх економік на основі транснаціоналізації та регіоналізації. На цій основі відбувається формування єдиної світової мережевої ринкової економіки –геоекономіки та її інфраструктури, руйнація національного суверенітету країн, які були головними дійовими особами міжнароднихвідносин протягом багатьох століть. Існуєнеобхідність чітко сформулювати пріоритети участі України в глобалізації, з одного боку, з метою створення ефективних механізмів для мінімізації її негативних наслідків, а з іншого –використання її для підвищенняконкурентоспроможності вітчизняної економіки. Процес глобалізації є наслідком еволюції державно оформлених ринкових систем. Основним наслідком цього є світовий розподіл праці, міграція (і, як правило, концентрація) у масштабах усієї планети капіталу, робочої сили, виробничих ресурсів, стандартизація законодавства, економічних та технологічних процесів, а також зближення та злиття культур різних країн. Це об’єктивний процес, який має системний характер, тобто охоплює всі сфери життя суспільства. У результаті глобалізації світ стає більш пов’язаним і більш залежним від усіх його суб’єктів. Відбувається як збільшення кількості спільних для групи держав проблем, так і розширення числа і типів суб’єктів, що інтегруються. У статті розглянуто провідні глобальні тенденції розвитку вищої освіти, охарактеризовано їхній вплив на українську освітню систему, подано пропозиції щодо використання їхнього позитивного потенціалу та подолання можливих негативних наслідків. З-поміж них важливою вважаємо децентралізацію системи вищої освіти, реальну автономізацію ЗВО(включно з економічною діяльністю), розвиток приватного сектора галузі вищої освіти з одночасним запровадженням ефективної системи оцінювання якості освіти, базованої на незалежних агенціях оцінювання якості.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;78.9(73)-
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectміжнародна інтеграціяuk_UA
dc.subjectосвітні стандартиuk_UA
dc.subjectстандартизація законодавстваuk_UA
dc.subjectмодель майбутньої системи освітиuk_UA
dc.titleВплив глобалізації на освітню діяльність у сучасному світі.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1294-Текст статті-1297-1-10-20220320.pdf494,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.