Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15018
Title: | РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Харитонова, Валентина Василівна Мамус, Галина Мефодіївна |
Keywords: | мистецтво професійні компетентності технологічна освіта майбутні вчителі технологій проєктно-технологічна діяльність проєктування одягу |
Issue Date: | 25-May-2022 |
Publisher: | ВПЦ "Візаві" |
Citation: | Валентина Харитонова, Галина Мамус. Роль мистецтва у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців технологічної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр. Уманського держ. пед. у-ту імені Павла Тичини / редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін. Умань : Візаві, 2022. Вип.1 (7). C. 90–99. |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:62]:005.336.2:7 |
Abstract: | У статті обґрунтовано актуальність введення мистецької складової у підготовку майбутніх учителів технологій; приділено увагу з’ясуванню ролі мистецької освіти у підготовці майбутніх учителів, звернено увагу на доцільність впровадження мистецьких дисциплін у процес підготовки фахівців у галузі технологічної освіти та доведено необхідність готовності вчителя технологій до реалізації мистецької складової. Встановлено, що впровадження мистецької освіти у підготовку майбутніх учителів технологій створює можливості, щоб вивести останню на якісно новий, сучасний рівень освіти; проаналізовано застосування навчального матеріалу мистецького спрямування під час проєктування та виготовлення одягу. |
Description: | http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261080 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15018 |
ISSN: | 2706-6258 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
261080-Текст статті-600935-1-10-20220708.pdf | 503,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.