Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Юрійович-
dc.date.accessioned2022-12-06T13:41:33Z-
dc.date.available2022-12-06T13:41:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКуценко С. Ю. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ З ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ. Збірник наукових праць ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Вип. 2(26), 2022. С. 13-27uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15037-
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку використання відеоматеріалів як додаткового джерела інформації на уроках історії. Наголошено на реаліях організації освітнього процесу в умовах війни. Констатовано, що зараз недостатньо використовувати лише підручник, у якому переважно не відображені останні події з новітньої історії України та світу. Звернено увагу на необхідність формування інформаційно-цифрової компетентності в усіх учасників освітнього процесу, розвитку медіаграмотності, уміння розпізнавати маніпуляцію та виявляти фейки у засобах масової інформації чи соціальних мережах.uk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;004.738.5:37.091.64-028.23]:311.214-047.44-
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectінтернет-мережаuk_UA
dc.subjectфейкові новиниuk_UA
dc.subjectонлайн-сервісиuk_UA
dc.subjectметадані відеоuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ З ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Куценко С..pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.