Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15037
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ З ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ |
Автори: | Куценко, Сергій Юрійович |
Ключові слова: | інформаційно-цифрова компетентність інтернет-мережа фейкові новини онлайн-сервіси метадані відео медіаосвіта |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Куценко С. Ю. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ З ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ. Збірник наукових праць ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Вип. 2(26), 2022. С. 13-27 |
Серія/номер: | УДК;004.738.5:37.091.64-028.23]:311.214-047.44 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто специфіку використання відеоматеріалів як додаткового джерела інформації на уроках історії. Наголошено на реаліях організації освітнього процесу в умовах війни. Констатовано, що зараз недостатньо використовувати лише підручник, у якому переважно не відображені останні події з новітньої історії України та світу. Звернено увагу на необхідність формування інформаційно-цифрової компетентності в усіх учасників освітнього процесу, розвитку медіаграмотності, уміння розпізнавати маніпуляцію та виявляти фейки у засобах масової інформації чи соціальних мережах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15037 |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Куценко С..pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.