Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048
Title: | ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Вінницька, Оксана Анатоліївна Корнієнко, Тетяна Олександрівна |
Keywords: | Цифровф технології гейміфікайія освіта дистанційна освіта |
Issue Date: | Jun-2022 |
Publisher: | Університет Ушинського, Одеса |
Citation: | Вінницька О.А., Корнієнко Т.О. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти. Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С. 38-40. |
Series/Report no.: | УДК;371.013+378(01) |
Abstract: | Визначено, що впровадження принципів гейміфікації в освітній процес закладу вищої освіти виступає зручним інструментом підвищення якості отриманих знань, який одночасно є корисним як для викладачів, так і для студентської аудиторії. Використання ігрових технологій допомагає розширити можливості донесення нового матеріалу і практичних знань до аудиторії, підвищує ступінь і швидкість їх закріплення студентами. Таким чином, ігрові методики сьогодні стають тим ключем, за допомогою якого студенти хочуть навчатися. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048 |
Appears in Collections: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Одеса репозитарій.pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.