Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048
Title: ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Authors: Вінницька, Оксана Анатоліївна
Корнієнко, Тетяна Олександрівна
Keywords: Цифровф технології
гейміфікайія
освіта
дистанційна освіта
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Університет Ушинського, Одеса
Citation: Вінницька О.А., Корнієнко Т.О. Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти. Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С. 38-40.
Series/Report no.: УДК;371.013+378(01)
Abstract: Визначено, що впровадження принципів гейміфікації в освітній процес закладу вищої освіти виступає зручним інструментом підвищення якості отриманих знань, який одночасно є корисним як для викладачів, так і для студентської аудиторії. Використання ігрових технологій допомагає розширити можливості донесення нового матеріалу і практичних знань до аудиторії, підвищує ступінь і швидкість їх закріплення студентами. Таким чином, ігрові методики сьогодні стають тим ключем, за допомогою якого студенти хочуть навчатися.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15048
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Одеса репозитарій.pdf2,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.