Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15061
Title: | Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку |
Authors: | Гарбар, Світлана Володимирівна |
Keywords: | мультиплікаційні фільми всебічний розвиток старший дошкільний вік інновації |
Issue Date: | 25-May-2022 |
Publisher: | Умань: "ВІЗАВІ" |
Citation: | НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. – Умань : Візаві, 2022. Ч. 1. – 238 с. |
Series/Report no.: | УДК 378; |
Abstract: | Використання мультиплікаційних фільмів в освітньому процесі закладу дошкільної освіти передбачає широкий спектр прийомів роботи з дітьми. Наприклад, використання на занятті «наскрізного» персонажа перетворює «звичайне» спілкування в комунікативну ситуацію. У результаті відбувається не тільки запам’ятовування нової інформації, а і діалог між дитиною та персонажем, який викликає в неї цікавість у спілкуванні з цим героєм. Цікавим прийомом є порівняння двох-трьох екранізацій одного і того ж літературного твору. Сучасним прийомом є робота з використанням стоп-кадру або відеоряду (відповіді на запитання, озвучування мікросюжетів, коментування, вибірковий опис дій і ситуацій, розігрування діалогів тощо). Зазначені методичні прийоми сприяють активізації інтересу дітей до медіапродукції. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15061 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Збірник Наука. Освіта. Молодь. 2022, Ч.1.pdf | 2,67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.