Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorСтеценко, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:17:03Z-
dc.date.available2022-12-08T07:17:03Z-
dc.date.issued2020-02-25-
dc.identifier.citationБондаренко Т.В., Стеценко В.П. Особливості організації сільського шкільництва другої половини ХІХ – початку ХХ століття: на матеріалах історичного шляху освітянської справи села Іскрене, Черкащина. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 2020. Вип. 1(1). С. 23-31uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15064-
dc.descriptionhttp://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/204098uk_UA
dc.description.abstractУ статті, на основі широкого архівного та документального матеріалу, історико-педагогічної літератури, описано період становлення, соціокультурний вплив рухів реформ на розвиток освітньої діяльності в контексті життєвого циклу типової сільської школи села Іскрене (Черкащина). Хронологічні межі нашого дослідження стосуються другої половини ХІХ – початку ХХ століття, для яких характерні суттєві реформаторські зміни та перетворення в галузі освіти.uk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477.46)(09)-
dc.subjectісторія педагогікиuk_UA
dc.subjectшкільне просвітництвоuk_UA
dc.subjectісторія освітиuk_UA
dc.titleОсобливості організації сільського шкільництва другої половини ХІХ – початку ХХ століття: на матеріалах історичного шляху освітянської справи села Іскрене, Черкащинаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
204098-Текст статті-457811-1-10-20200527 (1).pdf741,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.