Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:21:05Z-
dc.date.available2022-12-08T07:21:05Z-
dc.date.issued2022-05-26-
dc.identifier.citationТкаченко І. А. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. 26-27 травня 2022 р., м. Тернопіль. – 346 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15066-
dc.description.abstractУ процесі фахової підготовки вчителя фізики необхідно постійно відслідковувати відповіді на питання, як майбутній учитель фізики володіє фактичним матеріалом, як застосовує сучасні інноваційні технології навчання. Модель спеціальної підготовки повинна бути прогностична щодо фахової діяльності сучасного вчителя фізики. Науковий стиль мислення такого фахівця орієнтує на усвідомлення його об’єктивної необхідності для опанування культурою використання системно-синергетичного підходу в якості основного адекватного методу, що використовується в реальній освітній діяльності.uk_UA
dc.publisherТНПУ ім. Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378 : 373.091.12.01.3–051 : 5-
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectmethodical traininguk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.titleФАХОВА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
physics_nature_2022_збірник_NTzy0HQ.pdf7,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.