Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:26:50Z-
dc.date.available2022-12-08T07:26:50Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citationМедведєва М.О. Використання технік тайм-менеджменту для організації ефективної роботи здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану. Věda a perspektivy. 2022. № 11(8). С.178–189.uk_UA
dc.identifier.issn2695-1584-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15072-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/issue/view/99uk_UA
dc.description.abstractНа сьогодні, коли наша держава чиніть супротив збройній агресії росії, організовувати освітній процес не просто. Повітряні тривоги, масові відключення електроенергії, загальний психічний та емоційний стани не дають змоги повноцінно налаштуватися на навчання. Особливо складно це зробити здобувачам вищої освіти, адже вони самі відповідають за власну траєкторію навчання, керуючись більшою мірою внутрішніми мотивами, а не зовнішніми. Проведенні опитування серед здобувачів вищої освіти у період воєнного стану показало, що більшості респондентів важко налаштуватися на навчання, сконцентруватися на головних завданнях, засинати, весь вільний час використовується для перегляду новин, а час проведений у бомбосховищах витрачається на зв'язок із друзями та рідними, щоб переконатися, що у них все добре. Зрозуміло, що за таких умов важко організувати свій робочий день. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є використання технік тайм-менеджменту. На сьогодні, щоб сучасний здобувач освіти був успішним він має вміти ефективно організовувати свій час. Адже в наших реаліях, коли навчання здебільшого проходить дистанційно, багато факторів відволікають від основних завдань, які він має реалізувати для досягнення основної мети освітнього процесу. Досягнути успіху можливо використовуючи методики управління власним часом – тайм-менеджменту. Використання технік тайм-менеджменту дозволить здобувачу освіти підтримувати баланс між навчанням, роботою та особистим життям. У статті розкриті сучасні техніки тайм-менеджменту, які будь ефективними саме для здобувачів вищої освіти. Виділено поняття хронофагів та поради як з ними боротися. Описані техніки тайм-менеджменту: «10-10-10», правило «2 хвилин», принцип «60/40» та інші. Запропоновані техніки для ефективного планування часу, полягають у правильній постановці цілей та завдань. Зокрема, поїдання слона по частинах, правило жаби, упорядкованість у всьому, очищення від сміття, ввічлива відмова, правило відпочинку та інші. Також описані моделі для правильної постановки мети: SMART/ER, GROW та SCORE. Підкреслено, що незважаючи на важкий час, який переживає наша держава та наше суспільство, одним із головних завдань викладача є допомогти здобувачу освіти налаштуватися на освітній процес та здійснювати його ефективно. Моральна підтримка, поради з організації власного часу, правильної постановки цілей та завдань допоможуть здобувачам освіти розставити пріоритети і бути більш успішними у навчанні, роботі й особистому житті.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectтайм-менеджментuk_UA
dc.subjectорганізація освітнього процесуuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectхронофагиuk_UA
dc.subjectпланування часуuk_UA
dc.subjectматриця Ейзенхауераuk_UA
dc.subjectSMART/ERuk_UA
dc.subjectGROWuk_UA
dc.subjectSCOREuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІК ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
11(18) м〓жнароднии〓.pdf5,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.