Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15089
Title: МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я
Other Titles: Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я.
Authors: Танасійчук, Юлія Миколаївна
Keywords: модель
підготовка
майбутні учителі
фізична культура
учні
ціннісне ставлення
Issue Date: 2020
Publisher: Київ: Міленіум
Citation: Танасійчук Ю. М. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць. 2020. Вип. №28(1-2020). С.404-417.
Abstract: У статті розкрито структуру моделі, її провідну ідею. Розроблено модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Провідною ідеєю побудови моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я стала єдність цілей, завдань, закономірностей, принципів, змісту, форм, методів, засобів діяльності. Відповідно модель включає такі блоки: методологічно-цільовий (мета (підготовка майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я), підходи (аксіологічний, системний, особистістно-орієнтований, компетентнісний, культурологічний та діяльнісний), принципи (загальні та специфічні)), змістово-технологічний (етапи (мотиваційно-адаптаційний, пізнававльно-операційний, діяльнісно-практичний), зміст (дисципліни «Педагогіка», «Вступ до спеціальності», «Професійна діяльність у сфері фізичного виховання», «Психологія», «Психології здоров'я», «Здоровий спосіб життя та профілактика ВІЛ/ССНІДу», «Контроль у фізичному вихованні», «Теорія і методика фізичного виховання», «Охорона праці та безпека життєдіяльності», «Основи медичних знань», «Основи екології»; психолого-педагогічний практикум «Теоретичні основи формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я», спецсемінари «Формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’я», «Формування здорового способу життя учнів засобами фізичних вправ», «Здоров'я людини як предмет комплексного міждисциплінарного дослідження», тренінг «Фізичне самовиховання»), форми (проблемна лекція, семінар, тренінг, практикум, лабораторно-практичні заняття, вправи (правильний «вдих і видих», рухові дії на силу, стрибучість, витривалість, гнучкість тощо), рухливі ігри, старти всією сім'єю, екскурсії та походи з друзями, загартовування, заняття в групах (клубах), які об'єднують любителів оздоровчого бігу і ходьби, велоспорту та ін., самостійне тренування за індивідуальним планом), методи (мозковий штурм, круглий стіл, прес-конференція, ділова гра, кейс-метод, написання рефератів), технології (підготовки студентів до використання засобів оздоровлення учнів на уроках та в позаурочний час, формування креативності майбутнього вчителя фізичної культури, педагогічного спілкування майбутніх учителів фізичної культури в аспекті формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я, інформаційні), засоби (фізичні вправи, природні сили природи (сонце, повітря, вода), гігієнічні (особиста гігієна, режим, харчування, сон тощо), інструментальні фактори (тренажери, гімнастичні снаряди)), діяльнісно-результативний (критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-змістовий, діяльнісно-рефлексивний), рівні (високий, середній, низький), результат (готовність майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я)).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15089
ISSN: 2309-9763
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Model Pidhotovky Maibutnikh Uchyteliv Fizychnoi Kultury Do Formuvannia V Uchniv Tsinnisnoho Stavlennia Do Vlasnoho Zdorovia.pdf3. Танасійчук Ю. М. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць. 2020. Вип. №28(1-2020). С.404-417.363,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.