Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T07:46:51Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T07:46:51Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Трофаїла Н. Д. Самостійність та її значення для емоційної вихо-ваності дітей.Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 136–140 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15103 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена теоретичному аналізу наукового доробку з проблеми виховання самостійності в дітей дошкільного віку. Дитяча самостійність останнім часом все частіше стає об’єктом підвищеної уваги науков-ців, викладачів, педагогів. У змісті статті розкривається сутність дефініції «самостійність». Автором пода-но узагальнені підходи до розуміння і тлумачення самостійності О.Удіною, М. Монтесорі, Ш. Коном, З. Гурі-ною. Автором статті акцентовано увагу на значенні самостійності для емоційної вихованості в дошкільному віці. Самостійність – це багатоаспектний психологічний феномен діяльності особистості, що має власні кон-кретні критерії. «Це вольова властивість особистості як здатність систематизувати, планувати, регулюва-ти і активно здійснювати свою діяльність без постійного керівництва і практичної допомоги ззовн»і. Само-стійність як характеристика діяльності дошкільника проявляється у здатності досягати мети діяльності без сторонньої допомоги. Проявляється самостійність у дошкільному віці через самосвідомість, що визначається «діяльністю і здібностями особистості, які пов’язані з умінням організувати себе. Проявляється в цілеспрямова-ності, активності, обґрунтованій мотивації, плануванні своєї діяльності, самостійності, швидкості прийняття рішень і відповідальності за них, критичності оцінки результатів своїх дій, почутті обов’язку». Самостійність розвивається поступово, і починається цей процес у гармонії з проявами психологічними, емо-ційними, комунікативними, пізнавальними. Розглядаючи дошкільний вік як період формування особистісних якос-тей, концепція сучасної української освіти визначає сутність нового підходу до дошкільного виховання, засно-ваного на принципах варіативного змісту, педагогіки розвитку, активного пізнання світу через види суспільної діяльності, виховання дитини як самостійного та ініціативного творця майбутнього. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.922.7-042.65:159.942.2 | - |
dc.subject | самостійність | uk_UA |
dc.subject | вихованість | uk_UA |
dc.subject | дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.title | САМОСТІЙНІСТЬ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЕМОЦІЙНОЇ ВИХОВАНОСТІ ДІТЕЙ | uk_UA |
dc.title.alternative | САМОСТІЙНІСТЬ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЕМОЦІЙНОЇ ВИХОВАНОСТІ ДІТЕЙ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
САМОСТІЙНІСТЬ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЕМОЦІЙНОЇ ВИХОВАНОСТІ ДІТЕЙ.pdf | 247,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.