Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15111
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельникова, Ольга Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T07:50:28Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T07:50:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мельникова О. М. Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 92–98. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15111 | - |
dc.description.abstract | У статті порушується проблема, викликана потребою суспільства у формуванні сучасного молодого поколін-ня. Мета статті полягає у висвітленні впливу криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку.Виокремлено, проаналізовано погляди та узагальнено ідеї відомих дослідників щодо порушеної проблеми дослі-дження. У разі несприятливого перебігу кризи необхідно здійснювати психолого-педагогічний супровід дитини дошкільного віку, актуальність якого підвищуватиметься у зв'язку з акцентуванням на завданнях позитивної соціалізації, що простежується в освітніх програмах дітей дошкільного віку.Найбільш поширеними негативними проявами, які спостерігаються у дошкільному віці, є: примхливість, впертість, агресія, афективні спалахи, істерики, страхи, неслухняність, нечесність, жадібність, замкнутість, сором’язливість, кожен з яких має певні особливості прояву. Суттєвими є й інші симптоми криз у дітей, такі як негативізм, впертість, емоційне збудження, норовливість, свавілля та інші негативістські симптоми.Визначено психолого-педагогічні умови, дотримання яких уможливить попередження виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку у період перебігу криз психовікового розвитку. Закцентовано увагу на тому, що, аби допомогти дитині дошкільного віку успішно пережити психовікові кризи, необхідно побудувати навчаль-но-ігрову діяльність на основі корекційно-розвивальних ігор.У період кризи можуть сформуватися як позитивні, так і негативні новоутворення. Таким чином, вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку є актуальною проблемою сьогодення, оскільки вони можуть сприяти формуванню негативних проявів поведінки у дошкільників. | uk_UA |
dc.publisher | Acta Paedagogica Volynienses | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.922.76-053.5:159.91 | - |
dc.subject | кризи психовікового розвитку | uk_UA |
dc.subject | негативна поведінка | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
413-Текст статті-770-1-10-20220413.pdf | 265,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.