Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:50:28Z-
dc.date.available2022-12-08T07:50:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМельникова О. М. Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 92–98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15111-
dc.description.abstractУ статті порушується проблема, викликана потребою суспільства у формуванні сучасного молодого поколін-ня. Мета статті полягає у висвітленні впливу криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку.Виокремлено, проаналізовано погляди та узагальнено ідеї відомих дослідників щодо порушеної проблеми дослі-дження. У разі несприятливого перебігу кризи необхідно здійснювати психолого-педагогічний супровід дитини дошкільного віку, актуальність якого підвищуватиметься у зв'язку з акцентуванням на завданнях позитивної соціалізації, що простежується в освітніх програмах дітей дошкільного віку.Найбільш поширеними негативними проявами, які спостерігаються у дошкільному віці, є: примхливість, впертість, агресія, афективні спалахи, істерики, страхи, неслухняність, нечесність, жадібність, замкнутість, сором’язливість, кожен з яких має певні особливості прояву. Суттєвими є й інші симптоми криз у дітей, такі як негативізм, впертість, емоційне збудження, норовливість, свавілля та інші негативістські симптоми.Визначено психолого-педагогічні умови, дотримання яких уможливить попередження виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку у період перебігу криз психовікового розвитку. Закцентовано увагу на тому, що, аби допомогти дитині дошкільного віку успішно пережити психовікові кризи, необхідно побудувати навчаль-но-ігрову діяльність на основі корекційно-розвивальних ігор.У період кризи можуть сформуватися як позитивні, так і негативні новоутворення. Таким чином, вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку є актуальною проблемою сьогодення, оскільки вони можуть сприяти формуванню негативних проявів поведінки у дошкільників.uk_UA
dc.publisherActa Paedagogica Volyniensesuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.922.76-053.5:159.91-
dc.subjectкризи психовікового розвиткуuk_UA
dc.subjectнегативна поведінкаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleВплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeВплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
413-Текст статті-770-1-10-20220413.pdf265,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.