Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15111
Title: | Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку |
Other Titles: | Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку |
Authors: | Мельникова, Ольга Миколаївна |
Keywords: | кризи психовікового розвитку негативна поведінка діти дошкільного віку |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Acta Paedagogica Volynienses |
Citation: | Мельникова О. М. Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 92–98. |
Series/Report no.: | УДК;159.922.76-053.5:159.91 |
Abstract: | У статті порушується проблема, викликана потребою суспільства у формуванні сучасного молодого поколін-ня. Мета статті полягає у висвітленні впливу криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку.Виокремлено, проаналізовано погляди та узагальнено ідеї відомих дослідників щодо порушеної проблеми дослі-дження. У разі несприятливого перебігу кризи необхідно здійснювати психолого-педагогічний супровід дитини дошкільного віку, актуальність якого підвищуватиметься у зв'язку з акцентуванням на завданнях позитивної соціалізації, що простежується в освітніх програмах дітей дошкільного віку.Найбільш поширеними негативними проявами, які спостерігаються у дошкільному віці, є: примхливість, впертість, агресія, афективні спалахи, істерики, страхи, неслухняність, нечесність, жадібність, замкнутість, сором’язливість, кожен з яких має певні особливості прояву. Суттєвими є й інші симптоми криз у дітей, такі як негативізм, впертість, емоційне збудження, норовливість, свавілля та інші негативістські симптоми.Визначено психолого-педагогічні умови, дотримання яких уможливить попередження виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку у період перебігу криз психовікового розвитку. Закцентовано увагу на тому, що, аби допомогти дитині дошкільного віку успішно пережити психовікові кризи, необхідно побудувати навчаль-но-ігрову діяльність на основі корекційно-розвивальних ігор.У період кризи можуть сформуватися як позитивні, так і негативні новоутворення. Таким чином, вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку є актуальною проблемою сьогодення, оскільки вони можуть сприяти формуванню негативних проявів поведінки у дошкільників. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15111 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
413-Текст статті-770-1-10-20220413.pdf | 265,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.