Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15113
Назва: Проблема обдарованості в психолого-педагогічних дослідженнях: історичний ракурс
Автори: Авраменко, Оксана Олександрівна
Ключові слова: обдарованість
концепції
задатки
здібності
обдарована дитина
Дата публікації: 2022
Видавництво: Věda a perspektivy
Бібліографічний опис: Авраменко О.О. Проблема обдарованості в психолого-педагогічних дослідженнях: історичний ракурс. Věda a perspektivy. № 5(12). 2022. С. 65–75.
Короткий огляд (реферат): Наведено приклади різних підходів до питання розвитку обдарованості та факторів, що впливають на динаміку даного процесу впродовж життя людини. Проаналізовано вплив середовища на розвиток творчості та інтелекту як важливих та основотворчих складових обдарованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15113
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1572-Текст статті-1576-1-10-20220526.pdf235,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.