Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15120
Назва: Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади
Автори: Муковіз, Олексій Павлович
Мельничук, Віта Олександрівна
Веремієнко, Вадим Олегович
Ключові слова: система дистанційного навчання
дистанційне навчання
вчителі початкової школи
закономірності
принципи
зміст
Дата публікації: 25-чер-2019
Видавництво: Умань (електронне видання)
Бібліографічний опис: Муковіз О., Веремієнко В., Мельничук В. Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. 1. С. 85-93.
Серія/номер: УДК;37.018.43
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі.
Опис: http://psh.udpu.edu.ua/article/view/178130
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15120
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Муковіз_Веремієнко_Мельничук.pdf334,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.