Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15138
Назва: Виховання громадянських цінностей в учнів початкової школи у процесі позаурочної роботи
Автори: Добридень, Алла Володимирівна
Макарчук, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: Початкова школа
учні молодшого шкільного віку
громадянськість
громадянські цінності
громадянське виховання
позаурочна робота
Дата публікації: 25-тра-2022
Видавництво: Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» Свiдоцтво серія ДК №4957 від 18.08.2015 р., Андріївський узвіз, буд.11, оф 68, м. Київ, 04070
Бібліографічний опис: Добридень А.В., Макарчук В.В. Виховання громадянських цінностей в учнів початкової школи у процесі позаурочної роботи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 6(11) 2022. С. 92-104.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження виховання громадянських цінностей в учнів початкової школи у процесі позаурочної роботи. Важлива роль, в окресленій проблематиці, належить педагогам-практикам. Творчі, відповідно підготовлені вчителі, вміло проєктують розвиток громадянських цінностей школярів і прагнуть, щоб їхні вихованці не тільки усвідомлювали певні морально-правові категорії, а й прагнули до їх реалізації у своїй поведінці у довкіллі. Великою мірою права і свободи молодших школярів залежать від позиції педагога, його громадянських якостей, патріотичної свідомості, національного характеру, громадянського світогляду. Невід’ємна ділянка виховного процесу початкової школи належить позаурочній роботі, яка забезпечує гнучкість та цілеспрямованість виховної діяльності як в цілому, так і у вмілому її поєднанні з навчальною роботою, сприяє практичному оволодінню дітьми знань, які вони набувають на уроках. У процесі дослідницької роботи встановлено, що зміст громадянського виховання молодших школярів включає в себе взаємопов’язану діяльність вчителів-практиків і учнів з метою засвоєння системи знань, спрямованих на розвиток громадянських цінностей, почуттів і рис поведінки учнів початкової школи. Також з’ясовано, що ефективність виховання громадянських цінностей зумовлюється спрямованістю виховного процесу, формами та методами його організації. З огляду на це класифіковано методи громадянського виховання, які стимулюють творчість, ініціативу, самостійне та критичне мислення, що базуються на принципі багатосторонньої взаємодії. Встановлено, що успішна реалізація завдань нашої роботи можлива за умов поєднання різних форм громадянського виховання в позаурочній роботі учнів початкової школи. Ефективність проведеної роботи підтверджено динамікою зростання рівнів виховання громадянських цінностей молодших школярів за визначеними критеріями: понятійний рівень громадянськості, громадська спрямованість особистості, якості особистості, громадянська активність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15138
ISSN: 2786-4952 Online
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття 1 (Б).pdf841,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.