Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15141
Назва: Особливості впровадження дистанційного курсу «Основи педагогічної майстерності» для студентів педагогічної спеціальності
Інші назви: Особливості впровадження дистанційного курсу «Основи педагогічної майстерності» для студентів педагогічної спеціальності
Автори: Добридень, Алла Володимирівна
Макарчук, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: Викладач
здобувач
заклад педагогічної освіти
дистанційне навчання
основи педагогічної майстерності
дистанційний курс
форми
методи дистанційного навчання
система Moodle
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань: Візаві
Бібліографічний опис: Макарчук В. В., Добридень А. В. Особливості впровадження дистанційного курсу «Основи педагогічної майстерності» для студентів педагогічної спеціальності. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, Вип. 2(24), 2021. С. 113-122.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати дослідження ефективності впровадження дистанційного курсу «Основи педагогічної майстерності» для студентів педагогічної спеціальності. На основі аналізу стану проблеми розглянуті зміст, мета, завдання, критерії оцінювання, рівень підготовленості студентів в умовах дистанційної освіти. Проаналізовано отримані результати за визначеними функціями, принципами, формами, методами реалізації педагогічного контролю самостійної роботи здобувачів вищої освіти, набутих у процесі дистанційного навчання на прикладі курсу «Основи педагогічної майстерності» у закладах вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15141
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття 2 (Б).pdf526,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.