Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15149
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дука, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T09:03:08Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T09:03:08Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Дука Т. М. САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Věda a perspektivy. № 8(15). 2022. С. 93–105. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15149 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається сутність поняття «самоставлення особистості», його структуру, яка включає в себе такі компоненти: когнітивний, емоційний та повединковий. Визначено основні критерії емоційно-ціннісного ставлення особистості до самої себе, до яких належать: самооцінка, воля, самоповага, прийняття себе і ставлення особистості до свого соціального «Я». Встановлено, що важливим періодом становлення самоставлення дитини є дошкільний вік.Охарактеризовано процес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Уза гальнено, що недостатня сформованість таких умінь дитини, як адекватна оцінка результатів власної діяльності, поведінки та своєї особистості в цілому, вміння здійснити елементарний вибір і прийняти власне рішення, спроможність виявляти свої почуття на повну силу, здатність бачити свої позитивні і негативні якості, вже у дошкільному віці призводить до виникнення низки проблем у становленні особистості дитини на наступному етапі її розвитку.Емпірично досліджено індивідуальні особливості само ставлення старших дошкільників і визначено показники складових самоставлення (самооцінка, самоповага, прийняття себе, соціальне «Я», вольова регуляція).З’ясовано, що становлення самоставлення старших дошкільників залежить не тільки від взаємодії зі своїми батьками, а й від стилю спілкування вихователів, характеру міжособистісної взаємодії з однолітками та особливостей внутрішнього світу. | uk_UA |
dc.publisher | Věda a perspektivy | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | самоставлення | uk_UA |
dc.subject | моційно-ціннісне ставлення дошкільника до самого себе | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | самоповага | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.title | САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.title.alternative | САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
2341-Текст статті-2351-1-10-20220825.pdf | 246,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.