Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:03:08Z-
dc.date.available2022-12-08T09:03:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДука Т. М. САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Věda a perspektivy. № 8(15). 2022. С. 93–105.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15149-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність поняття «самоставлення особистості», його структуру, яка включає в себе такі компоненти: когнітивний, емоційний та повединковий. Визначено основні критерії емоційно-ціннісного ставлення особистості до самої себе, до яких належать: самооцінка, воля, самоповага, прийняття себе і ставлення особистості до свого соціального «Я». Встановлено, що важливим періодом становлення самоставлення дитини є дошкільний вік.Охарактеризовано процес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Уза гальнено, що недостатня сформованість таких умінь дитини, як адекватна оцінка результатів власної діяльності, поведінки та своєї особистості в цілому, вміння здійснити елементарний вибір і прийняти власне рішення, спроможність виявляти свої почуття на повну силу, здатність бачити свої позитивні і негативні якості, вже у дошкільному віці призводить до виникнення низки проблем у становленні особистості дитини на наступному етапі її розвитку.Емпірично досліджено індивідуальні особливості само ставлення старших дошкільників і визначено показники складових самоставлення (самооцінка, самоповага, прийняття себе, соціальне «Я», вольова регуляція).З’ясовано, що становлення самоставлення старших дошкільників залежить не тільки від взаємодії зі своїми батьками, а й від стилю спілкування вихователів, характеру міжособистісної взаємодії з однолітками та особливостей внутрішнього світу.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectсамоставленняuk_UA
dc.subjectмоційно-ціннісне ставлення дошкільника до самого себеuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамоповагаuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.titleСАМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.title.alternativeСАМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2341-Текст статті-2351-1-10-20220825.pdf246,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.