Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15150
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ, МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Інші назви: | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ, МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Автори: | Дука, Тетяна Миколаївна |
Ключові слова: | технологія інновація інноваційніпедагогічні технології інноваційна діяльність педагога сутність інновацій у дошкільній освіті діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Věda a perspektivy |
Бібліографічний опис: | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ, МЕТОДІВ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Věda a perspektivy. № 6(13). 2022. С. 166–178. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається сутність інновацій у сучасній дошкільній освіті; розглянуто види сучасних технол огій, здійснено їх опис, розкрито способи реалізації на практиці роботи закладу дошкільної освіти, а також визначено очікуваний результат використання цих технологій.Встановлено, що впровадження нових технологій в освітній процес закладів дошкільної освіт и сприяє більш ефективному вихованню дитини, яка прагне творчо підходити до вирішення різних життєвих ситуацій та хоче отримувати нові знання про навколишній світ. З’ясовано, що використання таких технологій, безумовно, впливає на формування позитивноїмот ивації до подальшого навчання.Сучасний етап розвитку дошкільної освіти потребує змін у взаємодії дорослих із дітьми. узагальнено, що головне сучасної освіти – не просто передати будь-які знання, а розвинути пізнавальний інтерес у дітей та здійснити наступ ність дошкільної та початкової ланок освіти через сучасні педагогічні технології.Будь-яке нововведення є створення і подальше використання нового компонента, унаслідок чого відбуваються якісні зміни середовища. Технологія ж є сукупністю різних прийомів, що застосовуються у тій чи іншій справі, ремеслі чи мистецтві. Для цього в нашому дитячому садку ми застосовуємо відмінні від інших дошкільних закладів цікаві моделі з виховання та інтелектуального розвитку малюків, основною метою яких є модернізація освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15150 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
1806-Текст статті-1809-1-10-20220626.pdf | 258,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.