Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T09:03:52Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T09:03:52Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Іщенко Л. В. Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 73–78. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається підготовка майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти до навчання математики дітей старшого дошкільного віку і першокласників. Здійснено аналіз досліджень із проблеми під-готовки фахівців до зазначеного виду діяльності. Метою статті є підготовка майбутніх вихователів і вчителів до навчання математики старших дошкільників та учнів першого класу школи. Доведено актуальність вибору теми дослідження, яке полягає у розв’язанні комплексного соціально-педагогічного завдання, зокрема у забезпе-ченні наступності між суміжними ланками освіти (дошкільною та початковою), що сприяє підвищенню рівня загальної готовності дитини до шкільного навчання і розвитку подальшого інтересу до математичної діяльнос-ті. Виокремлено показники математичного розвитку, на які потрібно звернути особливу увагу фахівцям обох освітянських ланок. З’ясовано, що досягнення високого рівня готовності дітей до навчання у школі передбачає удосконалення як змістового, так і процесуального складників навчання математики. Для реалізації цих напрямів використовуються такі організаційні форми: методичні об’єднання; семінари педагогів закладів дошкільного навчання та вчителів початкових класів; спільні педагогічні ради, конференції; проведення відкритих дидактич-них і виховних заходів для педагогів закладів дошкільної освіти та вчителів початкової школи; дні відкритих две-рей у закладах дошкільної освіти та початковій школі; спільний аналіз діяльності щодо здійснення наступності; індивідуальні консультації педагогів закладів дошкільної освіти і вчителів початкової школи; взаємовідвідуван-ня та аналіз дидактичних і виховних заходів; взаємонавчання вчителів початкової школи та педагогів закладів дошкільної освіти; вивчення особових справ, карт розвитку, діагностичних матеріалів розвитку. | uk_UA |
dc.publisher | Acta Paedagogica Volynienses | uk_UA |
dc.subject | наступність у навчанні математики | uk_UA |
dc.subject | ідготовка майбутніх вихователів і вчителів | uk_UA |
dc.subject | старші дошкільники | uk_UA |
dc.subject | першокласники | uk_UA |
dc.subject | математичний розвито | uk_UA |
dc.subject | математична готовність до школи | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів | uk_UA |
dc.title.alternative | Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
410-Текст статті-764-1-10-20220413.pdf | 256,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.