Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:03:52Z-
dc.date.available2022-12-08T09:03:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІщенко Л. В. Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 73–78.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153-
dc.description.abstractУ статті розкривається підготовка майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти до навчання математики дітей старшого дошкільного віку і першокласників. Здійснено аналіз досліджень із проблеми під-готовки фахівців до зазначеного виду діяльності. Метою статті є підготовка майбутніх вихователів і вчителів до навчання математики старших дошкільників та учнів першого класу школи. Доведено актуальність вибору теми дослідження, яке полягає у розв’язанні комплексного соціально-педагогічного завдання, зокрема у забезпе-ченні наступності між суміжними ланками освіти (дошкільною та початковою), що сприяє підвищенню рівня загальної готовності дитини до шкільного навчання і розвитку подальшого інтересу до математичної діяльнос-ті. Виокремлено показники математичного розвитку, на які потрібно звернути особливу увагу фахівцям обох освітянських ланок. З’ясовано, що досягнення високого рівня готовності дітей до навчання у школі передбачає удосконалення як змістового, так і процесуального складників навчання математики. Для реалізації цих напрямів використовуються такі організаційні форми: методичні об’єднання; семінари педагогів закладів дошкільного навчання та вчителів початкових класів; спільні педагогічні ради, конференції; проведення відкритих дидактич-них і виховних заходів для педагогів закладів дошкільної освіти та вчителів початкової школи; дні відкритих две-рей у закладах дошкільної освіти та початковій школі; спільний аналіз діяльності щодо здійснення наступності; індивідуальні консультації педагогів закладів дошкільної освіти і вчителів початкової школи; взаємовідвідуван-ня та аналіз дидактичних і виховних заходів; взаємонавчання вчителів початкової школи та педагогів закладів дошкільної освіти; вивчення особових справ, карт розвитку, діагностичних матеріалів розвитку.uk_UA
dc.publisherActa Paedagogica Volyniensesuk_UA
dc.subjectнаступність у навчанні математикиuk_UA
dc.subjectідготовка майбутніх вихователів і вчителівuk_UA
dc.subjectстарші дошкільникиuk_UA
dc.subjectпершокласникиuk_UA
dc.subjectматематичний розвитоuk_UA
dc.subjectматематична готовність до школиuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeПідготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
410-Текст статті-764-1-10-20220413.pdf256,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.